V podnikání se obvykle místo vlastních zdrojů využívají i cizí finanční zdroje. Obvykle se jedná o různé typy podnikatelských úvěrů. Ukážeme vám, co se uvádí v žádosti
K úspěšnému fungování podniku je třeba pravidelně analyzovat své procesy tak, abyste zajistili, že pracujete co nejefektivněji. Vyplatí se kontrolovat, zda jsou vaše současné metody,
Marketingový plán: K čemu slouží a jak jej vytvořit? Marketingový plán je jeden z nejdůležitějších nástrojů a pomocníků pro úspěšné a efektivní podnikání. V marketingovém
Ministerstvo financí a Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, (ÚZSVM) výrazně zjednodušili převody nepotřebných nemovitostí ve vlastnictví státu. Prodej státního majetku mohou ke svému
Bonita klienta je jedna z klíčových informací, která říká poskytovateli půjčky, zda jste jako osoba nebo právní subjekt schopen splácet své dluhy. Bonita klienta je
Sestavení kvalitní finančního plánu je úspěchem každého podnikání. Pokud zrovna začínáte podnikat, je výchozí rozvaha a finanční plán o to důležitější. Uvádíme příklad jednoduchého finančního